Zaregistrován
25. 3. 2008
Dobrý den,
prosím nevíte někdo, zda je v Ostravě nějaká solidní filatelie? Jsem ze Zlína a zde je to marné :-( Alejedu v úterý do Ostravy a pokud by mi zbyl čas, rád bych se zašel podívat na známky. Jsem začátečník, zajímají mne spíše levnější série a to zejména Protektorát a Deutsches Reich. Prosím, pokud byste někdo byli z Ostravy a měli zájem prodat nějaké přebytky, nabídněte.
Můj mail: vanulikph@seznam.cz
Vím, že probíhají v Ostravě burzy, ale bohužel jen kvůli tomu se tam vypravit nemůžu... takže bych nyní rád spojil povinnost s něčím příjemným 😋
Zaregistrován
16. 2. 2007
Jediná Filatelie o které bezpečně vím, je Interfila na ulici Přívozská 9 v centru, ale jestli je dobrá, nebo špatná, to bohužel nevím, kolego...🙂
Adresa: Přívozská 154/9, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
Telefon: +420 596 110 656, Mobil: +420 724 787 888
Otevírací hodiny:
Úterý - Pátek 9:30 – 17:00
MAPA
..::R::..
robert.kurucz@email.cz
Zaregistrován
25. 3. 2008
Velice děkuji, určitě si tam dopředu zavolám a zjistím, zda by mohli mít i něco pro mne. Tj. aby nebyli úplně beze známek, ale zase aby nebyli až moc dobří a neměli jen drahé série pro pokročilé sběrale 😋
Zaregistrován
21. 7. 2007
Pevná linka již není v provozu, pouze mobil; ostatní údaje souhlasí. Je to v centru, kousek od náměstí.
Protektorátu je na výběr dost za celkem solidní ceny (pokud se nic nezměnilo, pak až na výjimky cca 30% pod katalog). S DR je to trochu horší, ale také se dá něco sehnat.
Zaregistrován
25. 3. 2008
Takže, filatelii jsem našel, navštívil a pořídil jsem! Z hlediska Deutsches Reich to opravdu bylo spíše chudší, ale i tak jsem si několik sérií vybral, protože zatím nemám skoro nic! Z hlediska Protektorátu je pán vybavený naprosto skvěle, já si bral jen základní provedení sérií ale souběžně si vybíral známky další sběratel, již pokročiteljší, a nalezl tam všemožné aršíky a nevím ani jak se tomu správně říká s těmi okraji atd 😆 Vřele doporučuji, skvělé jednání a ochota!