Moderátoři: smith, babygulka, regula_jan, kolo101
Jméno našeho sběratele rakouských známek, jehož sbírku pokládám za nejlepší, uvádět nebudu, neb nestojí o publicitu.
Jen dodám, že je též z Moravy, stejně jako nový majitel 100ks archu modrých Merkurů.
Říká se, že jeho sbírka Rakouska patří mezi 5 nejlepších v Evropě a Rakousko sbírá přes 50 let.
Osobně jsem viděl asi 200 celistvostí a dokumentů z I. emise, z toho cca 20 unikátů.
Většina unikátů měla atesty Ferchenbauera. Jen jsem nestačil zírat, jaké materiály Rakouska se u nás vůbec vyskytují a to nejsem žádný odborník na Rakousko.
Díval jsem se na exponát Rakouska od pana Zronka - je velmi pěkný s velmi kvalitními materiály, ale to, co jsem viděl u sběratele, jehož v tomto oboru pokládám za naši jedničku, tak mi připadne o třídu lepší (hlavně unikátními celistvostmi a dokumenty).
Možná si z těchto údajů dají někteří diskutéři dohromady, kdo onen sběratel je. Vím, že Ikanek jej zná osobně.
Údajně se jedná o další výstavě WIPA ve Vídni a pokud by se opravdu uskutečnila, tak majitel této sbírky uvažuje o vystavení exponátu Rakouska na této výstavě.
Pan kolega dovod predaja je prozaicky peniaze.Myslim že to nepredavalo muzeum ale Viedenska pošta predala svoj archiv.Predalo sa to za ceny ktore prekvapili aj Feldmana - čakali 2-3 krat viac.Ja tiež na material ktory som eminentne chcel kupit bol pripraveny minut 3 krat vačšiu sumu.Za seba možem povedat ,že niektore veci neboli na trhu možno 100 rokov a som rad že to čo som potreboval som aj kupil.Takže to pripravim do exponatu a zostane to u nas.
mamabc1234@gmail.com
Držím Vám pane kolego palce, ať se svým exponátem Rakouska co nejlépe uspějete. Je dobře, že část této sbírky koupili naši filatelisté.
Horší to bude s obchodníky, protože je tam riziko rozstříhání archů za účelem co největšího zisku.
Tak schvalne mrknite sem.A aj to nie je definitivna verzia.Obdivovali to aj v Budapesti.
http://www.exponet.info/exhibit.php?exhibit_ID=1202&lng=CZ
mamabc1234@gmail.com