Moderátoři: smith
Zaregistrován
11. 1. 2010
Zdravim, kolega mi přivezl stříbrnou lžíci a já nevím jakou má cenu, jestli to někdo sbírá, jsou tam 2 punce rakousko-uherska váží cca 20g. Nevíte o nějakém katalogu, stránky a pod. kde by to šlo zjistit. Děkuji předem
Obrázky:
Zaregistrován
12. 2. 2010
Netuším, ale na sbírání.cz je pár profíků, kteří ti rádi pomůžou.....😉
Zaregistrován
26. 7. 2007
keby mas komplet supravu to by malo cenu. ale toto ma cenu tak akurat za material🙂
ked vidim dobre tak pri hlave Diany je nalavo 3 = striebro 800/1000 a napravo je C = Praha (?G? = Graz )
a kedze je pri hlave pismenko, lyzicka bola vyrobena po roku 1872 .
mozno to niekto upresni alebo ma opravi🙂
... Som tu deň a noc ...
Historické pohľadnice, dobové dokumenty a predmety z mesta Sereď
http://sered-city.blogspot.com
Zaregistrován
28. 6. 2008
Bohužel tyhle věci mají velkou cenu, jsou-li v kompletní sadě. Jednotlivě ji ztrácí, ale nejsem na tohle odborník. Snad ti někdo poradí.
Zaregistrován
20. 7. 2010
Jsem v této branži sbírání naprostý laik, nicméně již jsem se na internetu setkal se zmínkami, že existují sběratelé "sólo" historických lžic a lžiček. Zřejmě se řada nejstarších a hodně starých servisů nezachovala v kompletní formě, takže se tito sběratelé možná řídí zásadou "Lepší lžícce v hrsti než kompletní servis na střeše";-) A taky to skladování... Kam by člověk nacpal třebas 150 a více kompletních servisů😋
Zaregistrován
12. 10. 2007
Na aukru se prodávají celkem slušně i po jednom kusu.
http://aukro.cz/listing.php/search?change_view=1&string=stříbrná lžíce&search_type=1&shop=0&closed=1&exclude=&location_radio=1&selected_country=56&distance=1&postcode=&state=0&city=&price_from=&price_to=&category_radio=1&category=0&order=t&view=gtext&buy=0&listing_sel=2&listing_interval=7&pay=0
Zaregistrován
26. 7. 2007
staci prepocitat cenu a vysledok je taky ze sa tam plati prakticky len za striebro...
... Som tu deň a noc ...
Historické pohľadnice, dobové dokumenty a predmety z mesta Sereď