Moderátoři: Jaromir, dejvy, pavlinka, smith, ikanek

Profilový obrázek
Elopes

Uživatel

Zaregistrován:
25. 12. 2014

#1 28. 12. 2014, 19:25

Dobrý den,
ve filatelii jsem začátečník a tak bych se chtěl optat na několik otázek. Nejspíše nejsem první kdo se tu na podobné věci ptá a proto doufám, že i přes to mi poradíte 😉 .
Rozhodl jsem se vyrobit si vlastní albové listy avšak známky do něj nechci "natvrdo" nalepit a nepodařilo se mi najít jak známky na list připevnit, tak bych chtěl poprosit o radu (jsem ve fázi, že mám vytisknuté albové listy, vedle položeny známky a nevim jak pokračovat)? Jelikož studuji VŠ a teprve pár měsícu žiju sám, takže je pro mne každá větší investice zátěž. Také stále čtu o tzv. zasklívání listů a netušim co to přesně znamená? A ještě poslední otázka, hawidky jsou jednotlivá okínka na zasunutí známky či jsem to špatně pochopil?

Předem děkuji za odpověď a za ochotu poradit nováčkovi 😉

Profilový obrázek
babygulka

Moderátor

Zaregistrován:
7. 6. 2010

#2 28. 12. 2014, 19:37

ano postaci ak si zakupis hawidky bud su biele alebo cierne, ktore nalepis na list a do nich vkladas znamky, horsie je to s rozmermi http://leuchtturm.infofila.cz/hawidky--r2-18-r1-8
Najlepsie si zakupit jednotlive pasky, ktore si narezes s rezackou podla svojej mierky...
Zasklievanie, neporadim Ti, nemam s tym skusenosti...

Profilový obrázek
jozo 9

Uživatel

Zaregistrován:
17. 12. 2014

#3 28. 12. 2014, 19:59

Havidky to sú takéto pásiky dlhé cca 20 cm a šírky sú rôzne podľa potreby.

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

Profilový obrázek
pavlinka

Moderátor

Zaregistrován:
9. 2. 2008

#4 28. 12. 2014, 20:35