Moderátoři: smith

friik

Uživatel

Zaregistrován
3. 1. 2014

#1 - 26. 10. 2016, 00:57

Dobrý den,
rád bych vytvořil podobný (nedestruktivní) přívěšek z mince, který jsem našel na fotografii zde na fóru.

Obrázek vložený uživatelem

Nemá někdo nějaký návod jak jej vytvořit? Nejsem zlatník a ani neznám žádného, který mi by s tím byl schopen pomoci.

Děkuji za vaše tipy.

oliver

Profilový obrázek
Moderátor

Zaregistrován
15. 7. 2007

#2 - 26. 10. 2016, 01:37

podle mne to zvladnou v kazdem normalnim zlatnictvi s trochu schopnym zlatnikem

tak jako tak to nedestruktivni neni, protoze noseni se na minci casem podepise (mince se jakoby osoupe)

lze to i koupit:
http://www.esslinger.com/coin-bezels/

turtleoverhead

Uživatel

Zaregistrován
16. 2. 2008

#3 - 26. 10. 2016, 05:10

Zrovinka tu jeden mám, býval v něm MT tolar.

Obrázky:

friik

Uživatel

Zaregistrován
3. 1. 2014

#4 - 26. 10. 2016, 20:39

Děkuji za informace,
jak moc se mince nošením otírá?

Forpus

Uživatel

Zaregistrován
21. 2. 2014

#5 - 26. 10. 2016, 21:17

Jde o to, jak moc máte chlupatý hrudník:o)

Ale ne..záleží na tom z jakého materiálu mince je. Jinak se samozřejmě ošoupe třením o tělo i o oblečení, ale taky je tu otázka potu. Rozhodně bych takhle nemučil nějakou starou nebo vzácnější minci...

Forpus

Uživatel

Zaregistrován
21. 2. 2014

#6 - 26. 10. 2016, 21:22

Takhle jsem viděl dvacetník Josefa II (myslím, že to byl Josef) poškození na něm vidět nebylo, teda oproti původnímu stavu, ale ten kluk ho prý nosil sotva tři týdny - než ho omrzel.

Jo a ta mince byla už předtím neskutečně vyšisovaná od přehnané lázně v citronce...

friik

Uživatel

Zaregistrován
3. 1. 2014

#7 - 27. 10. 2016, 01:56

Vím, že se stříbro docela dobře otírá, v původním plánu jsem měl použít groš Václava II. ve velmi dobrém stavu, ale nechtěl bych aby se z něj stal stříbrný plíšek. :/

Lukas105s

Uživatel

Zaregistrován
17. 3. 2014

#8 - 27. 10. 2016, 06:57