Moderátoři: smith, babygulka, regula_jan, kolo101

gnilretniw

Uživatel

Zaregistrován
3. 3. 2015

#1 - 23. 6. 2015, 00:25

dobrý večer tak jsem zase tady trošku po půlnoci a rád bych vás seznámil s mini exponátem emise 1867 jemný tisk řádkové zoubkování. Jde o soubor 28 albových
listů. 16 albových listů je vystaveno na "Exponetu" na Internetu. Tady poprvé předkládám k prohlédnutí min exponát rozšířený na 28 albových listů jde o rozšíření
od roku 2010 kdy byl poprvé vystaven.
Budu se snažit vystavit vždy 4 albové listy a budu rád pokud se k nim vyjádříte a to
i v negativním smyslu, člověk a sběratel je vždy člověk s úzkým pohledem na věc.
Omlouvám se za otrocký překlad do němčiny, ale jsem amatér a gramatika je pro mě
španělskou vesnicí. Tak tady jsou ty první 4 listy jinak dobré ráno Jirka z Moravy

Obrázky:

Obrázek vložený uživatelem

babygulka

Moderátor

Zaregistrován
7. 6. 2010

#2 - 23. 6. 2015, 17:48

Jirka mate to pekne, vidno, ze sa jedna o specializovane zbieranie

gnilretniw

Uživatel

Zaregistrován
3. 3. 2015

#3 - 23. 6. 2015, 18:24

dobrý večer díky za uznání a jak jsem slíbil tady jsou další 2 ukázky jako pokračování mini sbírky Jirka z Moravy

Obrázky:

ikanek

Moderátor

Zaregistrován
23. 2. 2009

#4 - 23. 6. 2015, 18:27

Listy sice vypadají docela pěkně, ale několik kritických připomínek bych určitě našel.

1) Úvodní list - proč dvoujazyčně? Sám uvádíš, že němčina není tvoji silnou stránkou. Případně můžeš požádat radu od nějakého dobrého němčináře. Já jsem sice němčinu měl několik let, ale i tak jsem před několika lety požádal radu od rodilého mluvčího, protože jsem si jistý vůbec nebyl. A na úvodním listu hodně záleží.

2) Úvodní list - dost nepřehledný - lepší malé odstavečky či odrážky u zoubkování. A proč nenapsat, že kromě 13 mají ostatní "toleranci +- 1/2", pokud tedy vůbec.

Už v první větě to máš špatně - já archové zoubkování neznám, asi máš na mysli rámcové zoubkování. Na terminologii pozor.