Moderátoři: Admin - Zdeněk Jindra, smith
Zaregistrován
23. 10. 2010
omlouvám se, špatně jsem se vyjádřil, myslím pochopitelně u obou vozů 2 podvozky po 2 nápravách (= 8 koleček spojených 4 tyčinkami:)
Zaregistrován
21. 7. 2007
Holt profesionální deformace😉; nedávno jsem tady vysvětloval mechanikům, jak se co jmenuje a k čemu to je. A jeden podvozek si pro lepší zapamatování kompletně popsali, a to včetně takových dílů jako jsou kolo nebo osa😆.
Zaregistrován
23. 10. 2010
No s Tebou bych se pochopitelně, vzhledem k Tvé profesi, do nějakých polemik ohledně názvosloví nepouštěl;) Já to měl tak nějak zdeformovaně z dětství: podvozek (celý spodek) - náprava (2 "osy") - osa (kolečka s tyčkou). Budu se již snažit používat správné termity:)
Zaregistrován
9. 2. 2008
Až tedˇjsem to tady četla a jen taková drobnost. S Dejvym máme společné známé, kde jejich malý kluk se snad narodil jako mašinfíra. O ničem jiném se vůbec ani nebaví, jak o lokotkách. No a jako dárek jsme mu párkrát něco malého koupili na jeho dráhu. Je to teda HO, ale ty ceny- byť starých vagonků na Áčku, jsou naprosto katastrofální. No jako hobby teda finančně náročné jak prase.😉
Zaregistrován
21. 7. 2007
Kde jsou ty časy, kdy jsem kupoval malou cisternu za 7 korun a rychlíkový vagón za 30 (míněno TT).
Zaregistrován
12. 6. 2012
To ani já nepamatuju!
Zaregistrován
21. 7. 2007
Dalo se ještě v roce 1990.
Zaregistrován
6. 7. 2009
V Praze bývala speciální prodejna vláčků v ulici Na Příkopě oproti Prašné bráně. Pamatuji si jak jsem jednou v šedesátých letech šel s tátou z filatelistické burzy U Nováků a přemluvil jsem ho jít se podívat na vláčky. Již z dálky byla vidět fronta z obchodu až ven (měli tenkrát otevřeno i v neděli dopoledne). Měl jsem tenkrát vláčky Piko H0 ale žádnou výhybku. Tenkrát v neděli se stal zázrak, dostali je a táta mi koupil 2ks po 25,-Kčs a tak jsem si celý šťastný nesl domů malý poklad. Jó to byly časy!
Zaregistrován
21. 7. 2007