Zaregistrován
12. 2. 2013
Pokud by měl někdo zájem nabízím ke koupi (nebo výměně) následující vltavín z lokality Vídeň. Váha 21,9 g, velikost 5,1 cm. Stav dle foto - drobné oděrky (nález na poli). Cena 4500.
Obrázky:
Zaregistrován
23. 7. 2014
Dobrý den, máte prosím někdo zkušenosti s polním sběrem Vltavínu?😃 Jsem začátečník a prochodila jsem několik polí (včetně údajných nalezišť), našla jsem pár pěkných křemenů do skalky, ale tím to tak hasne... Poradíte mi prosím, kde se opravdu dají najít? Moc děkuji🙂. (napište mi prosím sem nebo na mail maruskakocka@email.cz)
Zaregistrován
4. 7. 2010
maruskakocka nebuď naivní, jak jde o peníze tak ti nikdo radit nebude kde něco najdeš....je to jako naivní hledači detektoráři a jejich dotazy, kde se dá něco pořádnýho najít😃
Zaregistrován
31. 8. 2014
Dobrý den,sháním pro známého jako dárek moravský vltavín.Pokud máte nějáký na prodej tak budu za nabídky vděčný.Díky
Zaregistrován
12. 2. 2013
Kdyby se zalíbil tento vltavín z Krnčic (11,5 g, 2,9 cm) s velmi malým poškozením (pro moravské kameny opravdu zanedbatelným) - mohl bych ho nabídnout za 1490 Kč + pošta. lukasjelitko@seznam.cz
Obrázky:
Zaregistrován
23. 9. 2015
Dobrý den, chci se zeptat, jestli v obcích Vrábče a Chlum nad Malší jsou ,,dobré,, naleziště vltavínů a pokud ano, tak prosím kde? Za každou odpověď budu vděčný. Děkuji.
Zaregistrován
23. 10. 2006
Hmmm nie som veľký optimista správnou odpoveďou na otázku.🙄
Múdry sa teší objaveniu pravdy, hlupák falošnosti.
Zaregistrován
24. 9. 2015
Dobrý den ,nějáká morava by na prodej nebyla ? Spíš klidně menší a zachovalý než velký a pomlácený....prosím pište kdyby někdo měl na tarzan84@email.cz
Zaregistrován
2. 5. 2015
Dobrý den, Maruško.
Témata o meteoritech se mi poslední dobou bohužel zhnusily z důvodu averze jejího moderátora a jednoho oponenta, který tam uváděl a bohužel uvádí nepravdy. Ten moderátor je bohužel i zde, ale s tím nic nenadělám, že má téměř všechny vlákna o minerálech, horninách i meteoritech obšancovaná.